Anul 2008 reprezinta pentru Jolidon completarea protofoliului sau de marci prin achizitia societatii Lilly Italia SpA. Compania infiintata in 1981, detine 3 branduri si afiseaza o cifra de afaceri de 20 de milioane de euro cu o progresie de 15% in 2007 si o productie anuala de peste 6 milioane de bucati. Lilly Italia SpA este prezenta in peste 30 de tari, printre care Franta, Portugalia si fostele tari ale URSS ca principale piete de desfacere, iar Spania si Grecia ca dezvoltari recente.
Anul 2008 reprezinta pentru Jolidon completarea protofoliului sau de marci prin achizitia societatii Lilly Italia SpA. Compania infiintata in 1981, detine 3 branduri si afiseaza o cifra de afaceri de 20 de milioane de euro cu o progresie de 15% in 2007 si o productie anuala de peste 6 milioane de bucati.Lilly Italia SpA este prezenta in peste 30 de tari, printre care Franta, Portugalia si fostele tari ale URSS ca principale piete de desfacere, iar Spania si Grecia ca dezvoltari recente.
Cele 3 marci Lilly, Eclizia si Kelitha dezvolta atat colectii de moda cat si clasice, in cei 21 de ani de activitate Lilly manifestand o preocupare continua pentru inovatie si tehnologie, o apropiere sustinuta fata de produs, devenind astfel un nume bine-cunoscut in lumea lenjeriei pentru vestibilitate si confort.
Achizitia Lilly Spa inseamna pentru grupul Jolidon, consolidarea pozitiei sale pe piata italiana, dezvoltarea prezentei pe piata europeana, dar si intarirea conceptului propriu de European Fashion Lingerie. Cele 3 marci nou intrate in portofoliu (Lilly, Eclezia si Kelitha) , alaturi de Jolidon, Prelude, Argos, Falla, Infiore si Chiaro di Luna completeaza oferta grupului care devine astfel sitem de referinta pentru toate tipologiile de consumator.
Data: 3 iunie 2008
@N_P