ROMÂNII AU ALES TELENOVELA. Ultimul episod al telenovelei „Inimă de ţigan“, difuzat pe postul Acasă TV duminică, în ziua alegerilor, de la ora 20.30, a bătut audienţa posturilor care au abordat subiectul alegerilor locale. Sursa: Acasă TV
Astfel, Acasă TV a fost lider de audienţă în mediul urban atât pe durata întregii zile, cât şi în prime-time (intervalul orar de maximă audienţă). Postul a înregistrat o audienţă medie, în prime-time, de 1.422.000 de telespectatori din mediul urban, depăşind cu mult posturi precum Pro TV, situat pe locul doi, cu o audienţă de 493.000 de telespectatori în mediul urban, sau Antena 1, care a ocupat locul trei, cu 472.000 de telespectatori. Pe următoarele poziţii s-au situat Antena 3, Realitatea TV şi TVR 1.
În ceea ce priveşte posturile de ştiri, lupta s-a dus între Antena 3 şi Realitatea TV. Postul grupului Intact a devansat în prime-time televiziunea de ştiri a lui Vântu, cu o diferenţă de 6.000 de telespectatori. Antena 3 a fost urmărită, în medie, de 318.000 de telespectatori din mediul urban, în timp ce Realitatea TV a înregistrat o audienţă medie de 312.000 de telespectatori.
Luptă strânsă între Realitatea TV şi Antena 3
Pe timpul zilei, Realitatea TV a obţinut o audienţă medie mai bună decât Antena 3: 170.610 de telespectatori, faţă de 125.114 de telespectatori din mediul urban.
Momentul culminant al zilei de 1 iunie a fost la ora 21.00, când posturile au prezentat rezultatele exit-pollurilor. Realitatea TV, care a difuzat exit-pollul realizat de INSOMAR, a atras 448.000 de telespectatori, în medie, la nivel urban. La Antena 3, care a difuzat la aceeaşi oră rezultatele exit-pollului realizat cu CCSB, s-au uitat, la ora 21.00, 301.000 de telespectatori.
Sesizare la CNA
Agenţia de Monitorizare a Presei a depus în cursul zilei de ieri o sesizar