- Politic - nr. 107 / 3 Iunie, 2008 Am asistat, in ultimele saptamani, la, poate, cea mai agresiva si murdara campanie electorala care a fost desfasurata in Targu-Mures. Aceasta a presupus incalcarea oricarei norme de bun-simt in ceea ce priveste modul si locul de expunere a afiselor si bannerelor (datorita si faptului ca nu se incaseaza, de regula, la buget, taxe pentru afisaj), oferirea de stimulente cu tenta electorala din bugetul local in timpul campaniei sau ante-campaniei, provocarea unor candidati, folosirea mijloacelor de propaganda in ziua alegerilor. Dar sa le luam pe rand. Targumureseanul s-a "bucurat", din start, de aceeasi smecherie ca si anul trecut, din partea Primariei si Consiliului local municipal Targu-Mures, in sensul introducerii pe ordinea de zi a sedintei CLM a proiectelor de hotarare, care sa crute partidele de taxele de afisaj, care trebuiau percepute pentru orice fel de afisaj stradal. Astfel, alesii nostri, din care unii conduc chiar partidele care trebuiau sa plateasca, dovedesc ca ii intereseaza doar sa obtina votul cat mai ieftin si, daca se poate, sa nu aduca un leu la bugetele pe care tot ei spera sa le administreze ! Cat de disperata a fost campania s-a vazut din afisele puse pe autobuze, maxi-taxi si taxi, in functie de partidul in care era seful soferului respectiv, din afisele de la unele magazine care au primit recent autorizatii sau din afisele de sprijinire a unui candidat, expuse pe localurile care vand bautura alcoolica in imediata apropiere a scolilor. Pregatitor campaniei a venit ideea oferirii tichetelor-cadou celor din invatamant, masura care nu a fost folosita anul trecut, an fara interes electoral. O alta idee propagandistica a fost si proiectul Studcard, cel pentru primarii PDL din Targu-Mures, Cluj-Napoca, Arad si Oradea, care a presupus ca studentii si masteranzii sa se plimbe gratuit pe mijloacele de transport in co