În 1973, când avea doar 17 ani, şi-a părăsit ţara natală, Liban, pentru a pleca în SUA. 10 ani mai târziu a pus bazele propriului business, în Washington DC. Fondată cu doar 75.000 de
În 1973, când avea doar 17 ani, şi-a părăsit ţara natală, Liban, pentru a pleca în SUA. 10 ani mai târziu a pus bazele propriului business, în Washington DC. Fondată cu doar 75.000 de dolari, The Mega Company valorează acum sute de milioane de dolari.
Pentru că este o afacere de familie, "filozofia" din spatele companiei este una aparent neobişnuită. Nu vinde nimic! De când ţine frâiele acestei afaceri, Salah Turkmani a încercat să rămână în umbră pentru a proteja viaţa privată a familiei sale. Aşa se face că acesta este primul interviu pe care îl acordă.
The Mega Company şi-a făcut în acest an intrarea pe un segment neexploatat al retailului românesc.
Până la sfârşitul lui 2008, developerul îşi propune să finalizeze parcul Mega Designer Outlets, o investiţie de 80 milioane de euro, pe autostrada Bucureşti-Piteşti. Nu intenţionează câtuşi de puţin să se oprească aici: mai are în plan încă două centre de tip outlet, de data aceasta în provincie, iar destinaţiile vizate sunt Braşov, Constanţa sau Cluj.
Este aproape patru după-amiaza, în semiobscuritatea lobby-ului hotelului Hilton. Ne strânge mâna zâmbind cu naturaleţe, apoi se supune, puţin circumspect, tirului întrebărilor.
"Banii îi poţi pierde, educaţia - niciodată"
Îşi începe "povestea" cu momentul emigrării sale din Liban, un pas pe care l-a făcut cu încăpăţânarea caracteristică vârstei, în ciuda dezacordului familiei sale. Era pasionat de ingineria chimică, iar cum ţara natală nu-i oferea nicio şansă, a ales universitatea din Houston, Texas.
"Eram fascinat de Statele Unite ale Americii. Simţeam că aceasta era cheia mea spre libertate", povesteşte, poate puţin melancolic,