Cel mai mare producător autohton de autovehicule, Dacia, a prezentat, pe 3 iunie, noul model Sandero, un derivat al autoturismului cu acelaşi nume, comercializat sub brand Renault în America de Sud. Deşi nu va circula pe şoselele româneşti decât peste câteva săptămâni, vehiculul are toate şansele să devină un adevărat bestseller pe piaţa de la noi, depăşind chiar succesul Logan. Spre deosebire de acesta, Sandero are un aer mai tineresc, cu o grilă a radiatorului complet modif
Cel mai mare producător autohton de autovehicule, Dacia, a prezentat, pe 3 iunie, noul model Sandero, un derivat al autoturismului cu acelaşi nume, comercializat sub brand Renault în America de Sud. Deşi nu va circula pe şoselele româneşti decât peste câteva săptămâni, vehiculul are toate şansele să devină un adevărat bestseller pe piaţa de la noi, depăşind chiar succesul Logan. Spre deosebire de acesta, Sandero are un aer mai tineresc, cu o grilă a radiatorului complet modificată şi spaţii de depozitare ceva mai mici, dar rezonabile pentru un hatchback. Prezentat pentru prima dată publicului la Salonul auto de la Geneva din primăvară, Sandero este propulsat de aceleaşi motoare ca şi gama Logan şi are preţuri asemănătoare, mult mai mici decât ale unor concurenţi precum Hyundai i30, Renault Clio III, Skoda Fabia, Ford Fiesta, Opel Corsa. Conform directorului Automobile Dacia, în această toamnă va fi prezentată şi o versiune restilizată a modelului Logan, ea urmând a fi comercializată ulterior.