În mai puţin de şapte ani, bucureşteanul Radu Apostolescu (31 de ani) a reuşit să construiască o afacere online care a ajuns la o cifră de vânzări de 150 de milioane de euro. Acum, ţinteşte miliardul. Când a intrat la Universitatea de Medicină şi Farmacie din Bucureşti, în 1995, Radu Apostolescu nu îşi imagina că o să devină proprietarul celei mai mari firme de pe internetul românesc. Atunci îşi dorea mult să devină medic. „La Medicină am ajuns din pasiu
În mai puţin de şapte ani, bucureşteanul Radu Apostolescu (31 de ani) a reuşit să construiască o afacere online care a ajuns la o cifră de vânzări de 150 de milioane de euro. Acum, ţinteşte miliardul.
Când a intrat la Universitatea de Medicină şi Farmacie din Bucureşti, în 1995, Radu Apostolescu nu îşi imagina că o să devină proprietarul celei mai mari firme de pe internetul românesc. Atunci îşi dorea mult să devină medic. „La Medicină am ajuns din pasiune. Mi-a plăcut foarte mult ca ştiinţă, dar pe măsură ce treceau anii de facultate mi-am dat seama că nu aş putea să o practic niciodată, pentru că este o meserie deprimantă, în special în România“, spune fondatorul eMag.
Dar salvarea a sosit la timp, pentru că în anul trei de facultate a descoperit internetul. A învăţat mai întâi să îşi facă site-uri personale, iar ulterior a lansat o afacere online, myjob.ro. Dezvoltarea acelui site s-a dovedit a fi o experienţă deosebit de importantă, pentru că aşa a învăţat care este comportamentul online al utilizatorilor de internet şi a înţeles ce îşi doresc clienţii. „Deşi cifrele de afaceri obţinute pe vremea aceea erau insignifiante, cei care au fost conectaţi la «facerea lumii online» din România cred că au un avantaj major în prezent. Au învăţat online-ul ca pe limba maternă“, explică tânărul antreprenor.
În acea perioa