După un succes atât pe plan profesional, cât şi personal - aşteaptă un copil - directorul general al Vodafone România ar fi putut să se retragă, după modelul şefului ei Arun Sarin. A decis însă să continue... Acum trei ani, când a preluat funcţia de director general al Vodafone România, Liliana Solomon spunea, într-un interviu acordat revistei Capital, că şi-a propus să repoziţioneze compania ca lider de piaţă, în termeni de venituri şi profit. Un obiectiv autoi
După un succes atât pe plan profesional, cât şi personal - aşteaptă un copil - directorul general al Vodafone România ar fi putut să se retragă, după modelul şefului ei Arun Sarin. A decis însă să continue...
Acum trei ani, când a preluat funcţia de director general al Vodafone România, Liliana Solomon spunea, într-un interviu acordat revistei Capital, că şi-a propus să repoziţioneze compania ca lider de piaţă, în termeni de venituri şi profit. Un obiectiv autoimpus, deoarece principalul punct trasat de Grupul Vodafone era „acela de a reorganiza compania în urma achiziţiei şi de a o pune pe bazele unei creşteri durabile“, mărturiseşte ea acum. Probabil că nimeni nu se aştepta ca rezultatele să apară după primul an de la preluarea funcţiei, însă după trei ani Vodafone România se află încă în urma principalului competitor, Orange, în ceea ce priveşte veniturile, chiar dacă „distanţa s-a redus la numai cu câteva procente“, cum spune Liliana Solomon. Executivii de la Londra nu au însă motive să încrunte din sprâncene, ba dimpotrivă. În trei ani, directorul general al filialei autohtone a celui mai mare operator de telefonie mobilă din punctul de vedere al veniturilor nu doar a rebrandat, reorganizat şi integrat operaţiunile companiei cu politicile comerciale şi de marketing ale grupului, ci, aşa cum arată rezultatele financiare publicate săptămâna trecută, acest luc