Agenţii de turism spun că produsele în parteneriat cu băncile se vor impune în faţa clienţilor Pe măsură ce destinaţiile turistice accesibile nu vor mai fi pe placul românilor,
Agenţii de turism spun că produsele în parteneriat cu băncile se vor impune în faţa clienţilor
Pe măsură ce destinaţiile turistice accesibile nu vor mai fi pe placul românilor, creditele de vacanţă vor câştiga teren în pachetele tour-operatorilor.
Parteneriatele agenţiilor de turism cu instituţiile de credit în dezvoltarea pachetelor de oferte pentru vacanţe nu s-au dovedit de succes până în momentul de faţă pe piaţa românească.
Produse insuficient promovate
Totuşi, acest lucru s-ar putea schimba în viitorul apropiat. "Oamenii se vor sătura să meargă în aceleaşi destinaţii, pe care şi le permit an de an, şi când nu vor mai avea venituri şi vor vrea să vadă şi alte ţări, vor apela la aceste credite", este de părere Alin Burcea, manager Paralela 45.
Agenţia de turism dezvoltă în parteneriat cu BRD Groupe Societe Generale un produs (Credit 45) care însă nu a avut un mare impact în bilanţurile operatorului, apreciază Burcea. Anul trecut, societatea a vândut totuşi aproximativ 400 de vacanţe pe credit prin toate cele 20 de agenţii din întreaga ţară.
Şi produsele recent lansate îşi fac deja loc în cererile clienţilor. De exemplu, creditele de vacanţă au înregistrat o dinamică bună în cele trei luni de la anunţarea acestui tip de produs în agenţia Nova Turism. "Clienţii au început să întrebe de credite pentru vacanţă şi am vândut pentru aproximativ 100 de persoane în ultimele două luni", spune Nicolae Leah, reprezentantul Nova Turism.
Agenţia a încheiat un parteneriat cu Unicredit - Card Avantaj, iar valoarea medie a vacanţelor astfel achiziţionate a fost de aproximativ 500 de euro.
Public-ţintă nepotrivit
"Problema acestui produs c