În sezonul estival, companiile îşi dublează investiţiile în activităţi de marketing prin care pot interacţiona direct cu consumatorul, în detrimentul promovării convenţionale. O plimbare cu iahtul, o cină la unul din restaurantele renumite din Mamaia şi o noapte cu tratament VIP în cluburile de pe litoral. Pe scurt, experienţa unei zile în stil italian, ca parte din campania de vară, Ambientalia Summer, pentru promovarea brandului Peroni Nastro Azzurro. Tot mai mulţi p
În sezonul estival, companiile îşi dublează investiţiile în activităţi de marketing prin care pot interacţiona direct cu consumatorul, în detrimentul promovării convenţionale.
O plimbare cu iahtul, o cină la unul din restaurantele renumite din Mamaia şi o noapte cu tratament VIP în cluburile de pe litoral. Pe scurt, experienţa unei zile în stil italian, ca parte din campania de vară, Ambientalia Summer, pentru promovarea brandului Peroni Nastro Azzurro. Tot mai mulţi producători preferă promovarea prin astfel de evenimente vara, ca parte din campaniile below-the-line (BTL), pentru a intra în contact direct cu publicul şi a-l face părtaş la o experienţă memorabilă. Mihai Scorţea, executive director al agenţiei de publicitate Mercury360, motivează alegerea verii pentru organizarea celor mai multe evenimente astfel: anotimpul permite o logistică mai bună, iar acţiunile de promovare înregistrează mai mult succes, pentru că timpul petrecut de consumatori în aer liber este mai mare.
Explicatie foto: Pentru consumatorii de Peroni Nastro Azzurro, aflaţi anul trecut pe plaja din Mamaia, brandul a oferit circuitul Ambientalia Summer. Acesta începea cu relaxarea la plajă şi în lounge-urile de la malul mării, continua cu o croazieră pe iahtul Peroni, plimbarea în maşini italiene şi petreceri VIP în cluburi.
În R