Baneasa Shopping City, primul mall construit in nordul Capitalei, a atras in prima luna peste 750.000 de vizitatori, insa o parte dintre retailerii de imbracaminte spun ca multi dintre cei care au venit in centrul comercial au plecat fara sa cumpere produ
Daca la sfarsit de saptamana parcarile au fost neincapatoare, iar in zona de food s-au format cozi in asteptarea unei mese libere, in timpul saptamanii numarul de vizitatori a fost mult mai redus, potrivit datelor oferite de o parte dintre chiriasii din Baneasa Shopping City.
"In prima luna am rulat 50.000 de euro, dar se poate si mai bine. In weekend vanzarile sunt foarte bune, dar in timpul saptamanii este mai greu pentru inceput, poate si din cauza traficului si a distantei fata de oras", a declarat Rares Jianu, unul dintre fondatorii retailerului de imbracaminte TinaR.
La jumatatea lunii aprilie, la inaugurarea centrului comercial, reprezentantii acestuia estimau pentru intreg anul opt milioane de vizitatori si vanzari de 250 de milioane de euro. Astfel, cei peste 750.000 de oameni care au trecut pragul Baneasa Shopping City in prima luna, demonstreaza ca tinta avansata de dezvoltator poate fi atinsa si chiar depasita.
Referitor la vanzari, reprezentantii Baneasa Shopping City spun ca marile companii care detin si cea mai mare suprafata in cadrul centrului comercial, printre acestea numarandu-se Inditex, Solmar sau Peek & Cloppenburg, dar si brandurile nou intrate in Romania, s-au bucurat de cei mai multi clienti care au vrut sa le testeze produsele.
Potrivit lui Rares Jianu insa, un centru comercial nou lansat are nevoie de o perioada de acomodare, in care sa se creeze un vad. Numai dupa aceea vanzarile vor incepe sa se consolideze.
"In centrul comercial Plaza Romania rezultatele s-au ridicat abia dupa un an, asa ca am inclus in planul nostru pentru Baneasa o peri