Un hotel din Capitală a intrat în clasamentul celor mai bune 136 de unităţi de cazare din lume. În cartea de vizitatori figurează semnături celebre, precum cele ale Beyoncé sau Deep Purple. Adrian Petre, proprietarul Carol Parc, a reuşit această performanţă la doar nouă luni de la deschiderea unităţii. Şase milioane de euro a investit omul de afaceri în hotelul de cinci stele, conceput din start după regulile exclusivismului. Adrian Petre (49 de ani), devenit inve
Un hotel din Capitală a intrat în clasamentul celor mai bune 136 de unităţi de cazare din lume. În cartea de vizitatori figurează semnături celebre, precum cele ale Beyoncé sau Deep Purple. Adrian Petre, proprietarul Carol Parc, a reuşit această performanţă la doar nouă luni de la deschiderea unităţii.
Şase milioane de euro a investit omul de afaceri în hotelul de cinci stele, conceput din start după regulile exclusivismului. Adrian Petre (49 de ani), devenit investitor în turismul românesc după ce s-a şcolit câţiva ani în industria dură a ospitalităţii new-yorkeze, este sigur că, în 2008, primul an de la deschidere, hotelul va înregistra o cifră de afaceri de peste un milion de euro. Ideea de a lansa un astfel de proiect în România i-a venit pe vremea când era şeful recepţiei hotelului Lowell din New York, o unitate de cazare din inima Manhattanului. Celebrităţi precum Madonna, Naomi Campbell, George Michael, David Bowie, Bill Gates sau fostul preşedinte al Statelor Unite, Ronald Reagan au apelat de-a lungul timpului la serviciile acestui hotel în primul rând pentru că au avut garanţia discreţiei. „De obicei, cei care vor să fie văzuţi se duc la un anume hotel. Lowell era pentru cei care nu vor să fie văzuţi. Acelaşi principiu stă şi la baza Carol Parc Hotel“, punctează Petre caracteristica de bază a unui hotel exclusivist.
Dar