In primele cinci luni ale anului vanzarile marcii Mercedes Benz s-au apreciat cu 30%, la 1.154 de unitati. Profitul companiei s-a ridicat anul trecut la 13,4 mil. euro.
Mercedes-Benz Romania, reprezentantul marcilor grupurilor Daimler si Chrysler pe piata locala, a inregistrat in primul an de prezenta pe piata locala afaceri de aproape 363 mil. euro si un profit de 13,4 mil. euro, potrivit datelor furnizate de catre companie. Aceste rezultate plaseaza compania intre primii cinci importatori auto de pe piata locala, dupa grupuri precum Porsche Romania sau Tiriac Auto.
Anterior, marcile din portofoliul grupurilor Daimler si Chrysler erau reprezentate pe piata locala de catre Autorom, parte a Tiriac Auto, al doilea importator auto local la nivelul anului 2006, dupa Porsche Romania.
In 2007 vanzarile totale ale companiei pe piata locala au fost de peste 8.100 de autovehicule, dintre care marca Mercedes a comercializat 2.408 de autoturisme si 4.495 de vehicule utilitare, in conditiile in care obiectivul pentru toate marcile din portofoliu (Mercedes, Smart, Chrysler, Dodge, Jeep si Mitsubishi Fuso) este de 12.000 de unitati in acest an. Potrivit oficialilor importatorului, pretul mediu al unui autoturism Mercedes-Benz comercializat in 2007 a fost de aproximativ 38.000 de euro, valoarea totala a acestora fiind de 91,5 milioane de euro.
In primele cinci luni ale acestui an vanzarile marcii Mercedes Benz, au inregistrat o crestere de aproape 30%, la 1.154 de unitati.
"Ne asteptam ca anul acesta sa avem o crestere de 30% comparativ cu 2007, crestere ce se traduce in peste 3.000 de automobile vandute", a spus Michael Grewe, directorul general al Mercedes-Benz Romania.
In comparatie, in primele patru luni ale anului, vanzarile de autoturisme din import au crescut cu putin peste 18%, la 62.397 de unitati, in timp ce Mercedes-Be