Actriţa joacă în această seară în „Buzunarul cu pâine“, la Teatrul Metropolis.
După ce a devenit o adevărată actriţă europeană jucând în „Children of Men“ (2006), filmul regizat de Alfonso Cuaron, în care i-a avut alături pe Clive Owen şi pe Julianne Moore, sau în „I Really Hate My Job“ (2007), împreună cu Neve Campbell, Shirley Henderson, Alexandra Maria Lara şi Anna Maxwell Martin, Oana Pellea s-a întors la teatru.
Actriţa joacă în această seară în spectacolul „Buzunarul cu pâine“, la Teatrul Metropolis, de la ora 19.30, alături de actorul Mihai Gruia Sandu, după piesa lui Matei Vişniec. A cucerit de curând şi inimile parizienilor cu această piesă, alături de „Mă tot duc“, un succes de la Teatrul Foarte Mic. „«Buzunarul cu pâine» a fost o experienţă, ca şi «Mă tot duc», amândouă spectacolele au fost jucate mai întâi în străinătate, apoi în România“, povesteşte actriţa Oana Pellea. Succesul spectacolelor la Paris a fost extraordinar, sălile au fost pline în luna mai, când parizienii aveau nişte zile libere.
„«Buzunarul...» îl jucăm, eu şi Mihai Gruia Sandu, de vreo doi ani în limba franceză. Eram foarte curioasă de reacţia publicului român, care e cu totul alta decât cea a publicului de afară. În străinătate, se râde mult mai mult. Pentru români nu e acelaşi lucru, românii se recunosc în poveste şi râd cu amar“, explică actriţa.
De la „Nu“ la „Da“
Ce înseamnă „Buzunarul cu pâine“? Oricât de cinic şi oricât de negativist ar fi, un om n-are cum să nu se deschidă până în final. „Personajul meu e nihilist total, n-are deloc deschidere, de aceea l-am ales să-l fac aşa. La final, el demonstrează însă că automat trebuie să te deschizi, altă soluţie nu există. Oricât de mult «Nu» spui, termini tot printr-un «Da»“, mărturiseşte Oana Pellea.
„E o întoarcere de unghi, care te obligă la asta. Cred că u