Daca 87% dintre advertiserii si marketerii chestionati de AdAge la inceputul lui 2008 declarau ca vor investi anul acesta mai mult in publicitatea online, mai ales datorita impactului scazut pe care televiziunea il are in momentul de fata, pozitia acestora s-a schimbat in mod evident.
Lucrurile incep sa capete o alta forma in industria digitalului, intrucat marketerii au descoperit faptul ca lumea a renuntat la televiziunea traditionala in detrimentul celei online.
Astfel, daca reclamele din mediul traditional si-au pierdut din credibilitate si efectul lor pe termen lung s-a epuizat in ultimii doi ani, nu este de mirare ca spectatorii au inceput deja sa experimenteze noi formate de publicitate care se potrivesc cu inregistrarile video.
Desi mai putin dezvoltata in comparatie cu televiziunea traditionala, audienta televiziunii interactive este in continua crestere.
Reclamele din spatiul online se lupta sa castige un loc in peisagistica digitala, prin imaginile de tip Flash sau prin continuturi care sa atraga atentia, drept pentru care advertiserii au inceput sa exploreze la maximum acest sector de advertising. Rezultatele sunt limitate.
De exemplu, sistemul click-to-pay (fiecare click dat pe o anume reclama aduce un anumit profit companiei care isi face publicitate pe site-ul respectiv) este o metoda care nu se poate bucura de foarte multe beneficii, intrucat majoritatea utilizatorilor evita sa acceseze astfel de aparitii publicitare, care sunt foarte scumpe, de altfel.
Totusi, publicitatea online are o serie de avantaje. De aceea, tot mai multi publicitari vor incepe sa experimenteze acest spatiu, folosindu-se audienta in continua crestere a televiziunii digitale.
Spre exemplu, cresterea numarului de utilizatori reprezinta un beneficiu extraordinar pe care il aduce tehnologia online ad-urilor, scriu cei de la Business We