La cea de-a şaptea ediţie, TIFF ( Festivalul Internaţional de Film Transilvania) se bucură de o campanie de promovare care exploatează această cifră extrem de ofertantă simbolic.
TIFF. Şapte ani de branding de ţară, prin film, în dulce stil transilvănean
La cea de-a şaptea ediţie, TIFF ( Festivalul Internaţional de Film Transilvania) se bucură de o campanie de promovare care exploatează această cifră extrem de ofertantă simbolic. Iar ceea ce se comunică şi de această dată la TIFF este nu numai filmul ci şi România.
Campania se va derula pe toată durata festivalului (30 mai – 8 iunie) dar şi în caravana TIFF care va continua în ţară sărbătorea clujană a filmului.
Favoritele comunicatorilor sunt o producţie locală - “ Haiducii lui Şapte Cai” şi un reper hollywoodian, seria de filme poliţiste cu agentul 007. Fiecare dintre cele două grile s-a “lăsat” influenţată, contaminată de cealaltă astfel încît haiducii filmului românesc de astăzi se recomandă în maniera lui Bond, iar trailerele de promovare a TIFF, şi ele în număr de şapte, prezintă interpretări locale ale celebrului agent. Dintre actorii care au haiducit pe bannerele online şi pe afişul festivalului îi amintim pe Chirilă, Tudor Chirilă, pe Florin Piersic Junior, pe Gabriel Spahiu, pe Anamaria Marinca.
Punctul forte al campaniei de imagine a festivalului de la Cluj este o suită de şapte filmuleţe care se situează la graniţa dintre trailer şi spot publicitar. Şapte regizori din noua generaţie au lucrat pe briefuri pentru Mercedes-Benz, maşina oficială a TIFF ’08.
Şapte regizori, Radu Muntean, Tudor Giurgiu, Paul Negoescu, Nae Caranfil, Cornel Porumboiu, Bogdan Mustaţă, Adrian Sitaru au trebuit : “ să integreze şi să adapteze coerent trei elementele cheie : agentul 007, România şi Mercedes-Benz. În subsidiar, dincolo de umorul de situaţie, vorbim