Magazinul numărul 401 al liderului mondial în industria luxului, Louis Vuitton, se va deschide mâine, în galeria comercială a Hotelului Marriott (pe Calea 13 Septembrie) din Bucureşti, după ani buni în care marca a prospectat piaţa românească. Sursa: Răzvan Vălcăneanţu
Faimoasele poşete şi genţi de voiaj,articolele cu care marca s-a impus încăde la mijlocul secolului 19, dar şipantofi pentru bărbaţi şi femei, cravate,bijuterii şi ochelari de soare, toate îşiaşteaptă clienţii care până acum„băteau“ magazinele din străinătate.
„Românii au cultura lucrului frumos şisunt curioşi în privinţa luxului“. Aşa îivăd reprezentanţii Louis Vuitton peclienţii români. În magazinul dinHotelul Marriott sunt prezentateaceleaşi colecţii ca la Londra sau Paris,iar de anul viitor oferta se va structuraşi în funcţie de gusturile românilor.Lipsesc deocamdată piesele deîmbrăcăminte.Deschiderea buticului din Româniaface parte din planurile de extindere amărcii de pe Champs Elysées în pieţenoi.
„Suntem pionierii luxului. În afarăde România, în ultimul timp amdeschis în Quatar şi în Finlanda“,explică Jean-Marc Gallon, preşedinteleLouis Vuitton Europa.Intrarea Vuitton în România va dastartul şi altor apariţii „luxoase“. Gucci,Dolce&Gabbana şi producătorul francezde accesorii de lux pentru bărbaţi JMşi-au anunţat intrarea oficială la noi, anulacesta. Şi faimosul Salvatore Ferragamo,designerul de pantofi preferat al GreteiGarbo, îşi va prezenta pantofii la noi.
PARIU PE ROMÅNIA
Cele maivândute genţi
Geanta Galliera (stânga), care costăcirca 2.000 de lei, va fi cel mai binevândut produs al Louis Vuitton înRomânia, crede Camelia Trandafir,managerul magazinului din incintaHotelului Mariott. În schimb, Jean-Marc Gallon, preşedintele LouisVuitton Europa, pariază că deja clasicaSpeedy Bag (dreapta), lansată în urmăcu 75 de ani,