E-mail-ul devine un canal de comunicare tot mai arhaic, tinanad cont de faptul ca este lasat in urma de noile tehnologii Web 2.0, scrie eMarketer.
Cu toate acestea, e-mail-ul inca mai are foarte multi utilizatori, iar marketerii si advertiserii continua sa il foloseasca. In plus, consumatorii sunt cei care, de cele mai multe ori, prefera sa foloseasca acest instrument web.
Aproape trei sferturi din adultii Americii de Nord care utilizeaza e-mail-ul declara ca folosesc aceasta tehnologie zilnic, arata un studiu condus de Ipsos pentru Habeas (lider tehnologic in furnizarea de servicii de management pe piata americana), citat de eMarketer.
De asemenea, doua treimi din respondenti au spus ca prefera e-mail-ul ca forma de comunicare pentru afaceri, iar studiul a mai aratat ca, cel putin cinci ani de acum incolo, acesta va fi in continuare utilizat de catre adulti.
Astfel, in luna aprilie a acestui an, e-mail-ul a fost cea mai preferata metoda de comunicare in randul adultilor din America de Nord, fiind utilizat in proportie de 67%.
Ca metoda secundara de informare, site-urile au constituit un punct alternativ pentru adultii americani, care le-au folosit pentru a comunica in proportie de 34%, arata eMarketer.
Posta traditionala a fost preferata de 35% din respondentii la acest studiu.
“De departe eclipsat de tehnologia Web 2.0 si de alte metode alternative de comunicare, totusi, cerintele consumatorilor sugereaza faptul ca e-mail-ul va fi canalul in jurul caruia se vor revarsa toate celelalte forme de comunicare online care vor aparea in viitor”, a declarat Des Cahill, CEO Habeas.
Consumatorii sunt dornici sa ajute marketerii in procesul de transmitere a mesajelor, iar 88% dintre respondenti sustin ca le-ar placea sa beneficieze de mai multe variante de continut in cadrul e-mail-ului, inclusiv optiuni pent