Punctele forte ale noului model lansat de Dacia, Sandero, sunt designul şi preţul, însă calitatea finisajelor nu este cu mult peste cea a Loganului. Pentru cei care aşteptau ca Sandero
Punctele forte ale noului model lansat de Dacia, Sandero, sunt designul şi preţul, însă calitatea finisajelor nu este cu mult peste cea a Loganului.
Pentru cei care aşteptau ca Sandero să fie cu mult peste calitatea şi materialele folosite la Logan, lansarea a avut un gust amar. Şi la actualul model sunt diverse "scăpări", materiale plastice de o calitate îndoielnică, folosite din abundenţă.
Însă, vorba unui amic prezent la eveniment, "la preţul ăsta ce vrei?". Şi chiar aşa, la 7.000 de euro cât costă versiunea cea mai ieftină nu prea ai concurenţi direcţi care să se laude cu materiale premium.
În fond, românii sperau la un Logan cu o tentă de premium, însă, în categoria aceasta de preţ, "premium" înseamnă lumină la brichetă sau în portbagaj.
Altfel, designul noului Sandero este punctul forte, alături de spaţiul interior, ceva mai mic decât la Logan, însă, mai mult decât suficient pentru patru pasageri. Elementele stilistice pot spune că sunt cu mult mai interesante decât la "bătrânescul" Logan.
Cei de la Dacia spun că ţinta principală a noului model o reprezintă tinerele familii care nu au nevoie disperată de giganticul portbagaj de 500 de litri.
Cei 320 ai lui Sandero sunt mai mult decât suficienţi pentru o călătorie în doi. Interesant este că, deja din dotarea de serie, clienţii de Sandero au parte de ajutorul sistemului ABS în trafic.
Dotări pe gustul fiecăruia
Versiunea "Sandero" este disponibilă la un preţ de 6.890 euro. Această versiune este echipată cu motor de 1.4 l 75 CP şi dispune, printre altele, de airbag şofer, ABS şi AFU (asistenţă la frânarea de urgenţă), trei centuri de siguranţă spate reglabile pe înălţime,