Dupa patru ani de tatonari a pietei romanesti, Louis Vuitton, marca celebra pentru posetele sale de lux, a deschis un magazin propriu intr-unul din marile hoteluri ale Bucurestiului. "Am inceput tatonarile pentru a deschide un magazin in Romania im urma cu patru ani, timp in care am evaluat piata si am cautat un amplasament potrivit. Noi operam direct magazinele deschise, nu acceptam un aranjament de franciza.
Trebuie insa sa fim convinsi ca avem o piata", ne-a declarat intr-un interviu Jean Mark Gallot, presedintele Louis Vuitton Europa. Gallot spune ca in ultimii doi ani echipa Louis Vuitton si-a intensificat activitatea pentru instalarea la Bucuresti, stimulata de clientela romaneasca din ce in ce mai numeroasa care cumpara produsele marcii din lux de peste tot din Europa. "Am constatat ca avem o baza larga de clienti romani, care cumparau produsele noastre din diverse alte magazine, fie din sudul Frantei, fie din Paris, Londra din Italia sau din Germania", spune Gallot.
Louis Vuitton a deschis ieri la Bucuresti cel de-al 401-lea magazin din reteaua sa globala, la zece ani dupa inaugurarea celui din Praga, la doi ani distanta de afacerea din Budapesta, insa inainte de intrarea marcii de lux in Polonia. O problema care a blocat o decizie de intrare in Romania si care explica intarzierea de patru ani a fost intensa activitate de contrafaceri din Romania, spune Gallot.
Integral in Romania libera Dupa patru ani de tatonari a pietei romanesti, Louis Vuitton, marca celebra pentru posetele sale de lux, a deschis un magazin propriu intr-unul din marile hoteluri ale Bucurestiului. "Am inceput tatonarile pentru a deschide un magazin in Romania im urma cu patru ani, timp in care am evaluat piata si am cautat un amplasament potrivit. Noi operam direct magazinele deschise, nu acceptam un aranjament de franciza.
Trebuie insa sa fi