• O companie de publicitate din Marea Britanie a realizat 16 videoclipuri de prezentare a nationalelor prezente la Campionatul European de Fotbal • Clipurile prezinta, pe langa un filmulet cu jucatorii, si cate un simbol al fiecarei reprezentative prezente la startul turneului final • Daca in cazul celorlalte adversare din grupa sunt folosite monumente emblematice, precum cazul Italiei in care este folosit Colosseumul, in filmul de prezentare al Germaniei apare Poarta Brandenburg, in clipul Romaniei apar niste rromi dezbracati pana la brau, cu burta si cu lanturi de aur la gat
O companie britanica de publicitate ia in deradere nationala lui Piturca, asociind din nou imaginea tarii cu cea a tiganilor. Compania Virgin Media, din Marea Britanie, a produs 16 clipuri video de prezentare a echipelor nationale participante la Euro 2008. Astfel, pe langa prezentarea starurilor nationalei si a grupei de calificare, in fiecare clip este aratat si un simbol al tarii respective. Daca in cazul Italiei este folosit Colosseumul, in filmul de prezentare al Germaniei apare Poarta Brandenburg, in clipul Romaniei insa este folosit un simbol care de multe ori a facut imagine proasta tarii. In clipul de prezentare a Romaniei apar la un moment dat niste tigani care se bronzeaza, dezbracati pana la brau, cu burta si cu niste lanturi masive de aur la gat, care pe deasupra tin si doze de bere in mana. Astfel, la inceputul filmului este prezentata grupa de calificare din care a facut parte reprezentativa tarii noastre, alaturi de selectionatele Olandei, Bulgariei, Belarusului, Albaniei, Sloveniei si Luxemburgului, grupa castigata de baietii aflati sub comanda selectionerului Victor Piturca. Clipul continua cu prezentarea celor mai reprezentativi jucatori ai nationalei. Astfel, apar atat capitanul tricolorilor, jucatorul lui Internationale Milano, Cristi Chivu, cat si cel ma