Mazda a lansat versiunea Sport (cu trei uşi) a noii generaţii Mazda2. Fiind prima variantă a unui model de clasă B cu trei uşi a producătorului nipon, noua membră a familiei Mazda2 păstrează din atributele vehiculului cu cinci uşi, dar este mai uşoară, mai sportivă şi mai accesibilă ca preţ. Noua Mazda2 a reprezentat o premieră în clasa sa prin reducerea greutăţii cu aproximativ 100 de kilograme faţă de generaţia anterioară. Odată cu versiunea Sport, Mazda reduce
Mazda a lansat versiunea Sport (cu trei uşi) a noii generaţii Mazda2. Fiind prima variantă a unui model de clasă B cu trei uşi a producătorului nipon, noua membră a familiei Mazda2 păstrează din atributele vehiculului cu cinci uşi, dar este mai uşoară, mai sportivă şi mai accesibilă ca preţ.
Noua Mazda2 a reprezentat o premieră în clasa sa prin reducerea greutăţii cu aproximativ 100 de kilograme faţă de generaţia anterioară. Odată cu versiunea Sport, Mazda reduce din nou greutatea acestui model cu încă 5 kilograme.
În România, pentru noua Mazda2 Sport vor fi disponibile trei nivele de dotare şi două motorizări. Doritorii pot alege între motorul de 1,3l ce dezvoltă 86 de CP şi propulsorul de 1,5l şi 103 CP. Vehiculele cu motorizarea de 1,5l vor fi disponibilie începând cu ianuarie 2009. Caracterul aerodinamic şi greutatea redusă au facilitat un consum mediu combinat de 5,4l şi un nivel al emisiilor de CO2 de 129g/km (pentru motorul de 1,3l). La sfârşitul anului trecut, Mazda2 a obţinut în cadrul testelor Euro-NCAP o cotaţie de cinci stele pentru protecţia pasagerilor adulţi.
Noua versiune păstrează elementele care au permis acest rezultat, în funcţie de nivelul de dotări fiind disponibile airbag-uri frontale şi laterale pentru pasagerii din faţă, airbag-uri cortină, ABS, distribuţia electronică a frânării