Vânzările televizoarelor cu ecran plat se vor dubla în anul sportiv 2008 Interesul pentru fotbal a crescut cu 20% vânzările comercianţilor de "plasme". Ofertele băncilor au contribuit la
Vânzările televizoarelor cu ecran plat se vor dubla în anul sportiv 2008
Interesul pentru fotbal a crescut cu 20% vânzările comercianţilor de "plasme". Ofertele băncilor au contribuit la inversarea evoluţiei sezoniere a pieţei.
Prin prisma campaniilor de promovare agresive din ultima perioadă, imaginea standard a românului în aşteptarea fluierului de start al Campionatului European de Fotbal este un om de vârsta mijlocie cu paharul de bere aşezat pe cardul bancar, cu o mână întinsă spre bolul cu chipsuri, toată "acţiunea" petrecându-se în faţa unei plasme cu diagonala de 32 inch sau mai mult.
"În perioada martie-aprilie 2008, valoarea tranzacţiilor pe cardurile MasterCard a înregistrat o creştere de 29% comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut", ne-a declarat Corneliu Cojocaru, purtătorul de cuvânt al BCR. Creşterea a fost esimată fără a se lua în calcul rata inflaţiei.
Moda occidentală vine şi în România
Cei care s-au orientat spre achiziţia unui produs electrocasnic modern, utilizând produsele financiare promovate de băncile comerciale în această perioadă, nici nu prea au avut de ce să se teamă de inflaţie sau devalorizarea leului. Competiţia acerbă dintre retaileri a ţinut preţurile jos.
În perioade asemănătoare, de maximă audienţă pentru programele de sport în ţările occidentale, vânzările de televizoare se dublează. După ce, timp de aproape douăzeci de ani, a şters praful de pe "dulapul" cu imagini color, românul îşi schimbă recuzita învechită cu o "plasmă".
"Estimăm că în perioada dinaintea şi în timpul competiţiei fotbalistice europene, vânzările de telivizoare plate, fără tub, vor creşte cu aproximativ 20% faţă de a