Sunt acolo chiar daca nu îi vezi pe ei, ci doar produsul muncii lor. De regula, dorm putin pe noapte, au foarte multe idei inovatoare si sunt la curent cu orice noutate în materie de comunicare si de ce nu, manipulare a maselor. Evident, si cu miscarile de pe esichierul politic.
Cred ca ati ghicit ca este vorba despre sefii de campanie. Oamenii din umbra candidatilor, de inteligenta si imaginatia carora depind în mare masura candidaturi si chiar cariere. Fiecare politician care se lanseaza în alegeri are nevoie de un strateg sau cum i se spune în limbaj mai popular, „creier”. Toate miscarile candidatului, începând cu discursul, materialele promotionale si continuând cu vestimentatia si dictia, pâna la cel mai nesemnificativ gest, sunt bine planificate si stabilite, deoarece în cele mai multe dintre cazuri gafele înseamna voturi pierdute.
Desigur, nu o singura data, multi dintre strategi sunt nevoiti prin natura meseriei sa promoveze un „produs” lipsit de calitate, pe care trebuie sa îl vânda la suprapret, ceea ce e destul de greu, însa pentru un profesionist aceasta reprezinta mai degraba o provocare decât o pedeapsa. E ca si cum un comerciant ar fi nevoit sa vânda – sa zicem – oua expirate si chiar clocite. E greu, dar nu imposibil, daca te pricepi bine la poleit. Mai ales daca esti foarte bine rasplatit din punct de vedere financiar. La urma urmei, asta le e meseria, una excelent remunerata, nota de plata, în euro sau în dolari, având în majoritatea cazurilor mai mult de patru zerouri la coada.
Fidel cititorilor sai, saptamânalul Ziarul de Mures va propune sa îi cunoasteti pe strategii principalelor personaje politice ale judetului Mures, oferindu-va un set de interviuri realizate în exclusivitate cu oamenii din spatele candidatilor mureseni de top.
Sunt acolo chiar daca nu îi vezi pe ei, ci doar produsul muncii lor. De regula, dorm putin p