Firma caută în special persoane creative şi originale, care nu se tem de schimbări şi vor să se dezvolte profesional. Sursa: Xerox
Compania producătoare de echipamente şi soluţii pentru birou îşi măreşte echipa, an de an, cu 10-15%. În plus, se caută şi 70 de persoane care să lucreze la departamentul de operaţiuni (cel care se ocupă de externalizarea serviciilor de management al documentelor). În total, sunt 90 de oferte, pentru Bucureşti. La concurs sunt scoase posturi de junior sales trainee, operatori bandă (la producţie), scanare, indexare şi arhivare, curieri, specialişti în logistică, manager de proiect (junior), key account manager.
Sunt preferaţi candidaţii creativi şi originali, care nu se tem de schimbări şi care vor să se dezvolte. Evident, în aprecierea angajatorului cântăresc şi competenţele profesionale, însă dacă eşti „junior“ şi ai atitudinea potrivită, ai şanse mari să te numeri printre angajaţii Xerox. „Vrem oameni care să-şi exprime individualitatea în tot ceea ce fac“, spune Simona Simion-Popescu, directorul de resurse umane.
Pentru manageri, salarii peste media pieţei
Cei care vor să se angajeze la Xerox au de dat diverse teste (de exemplu de personalitate sau, dacă este cazul, tehnice) şi trebuie să treacă de o discuţie cu directorul de resurse umane şi cu şeful departamentului pe care-l vizează.
Salariile la Xerox, spune Simona Simion-Popescu, sunt pentru toţi angajaţii măcar la media pieţei de profil. Pentru manageri se oferă lefuri peste media pieţei. Un avantaj major, pe lângă salariile competitive, îl reprezintă faptul că poţi avansa destul de repede. „Nu suntem o firmă rigidă“, explică Simona Simion- Popescu. De exemplu, Mugurel Gheorghe a început să lucreze la Xerox ca operator în cadrul diviziei de servicii. După doi ani, a fost promovat „site manager“, iar în 2005 a ajuns „