In timp ce Apple se pregateste sa scoata pe piata urmatoarea versiune a modelului iPhone (lansarea va avea loc pe 9 iunie), admiratorii acestuia se vor concentra pe noile facilitati care sunt implementate in gadgetul mobil, uitand de predecesorul acestuia, scrie Business Week.
Noul iPhone va beneficia de viteza mai mare de conexiune, de servicii imbunatatite de navigare si, totodata, se asteapta ca acesta sa fie cel mai performant telefon mobil din istorie, care sa propulseze Apple pe pietele internationale.
Pana in momentul de fata, Apple a lansat iPhone in doar sase tari, si anume Statele Unite, Marea Britanie, Franta, Germania, Austria si Irlanda. Insa parteneriatele facute cu furnizorii de Internet din intreaga lume vor determina, pana la sfarsitul anului in curs, lansarea iPhone-ului in 64 de noi tari.
Primul model de iPhone s-a incadrat pe piata americana la categoria de smartphone-uri, care include o serie de servicii de inalta tehnologie, printre care navigarea pe Internet sau accesul la e-mail.
Smartphone-ul celor de la Apple ocupa a doua pozitie in Statele Unite, cu 19% din piata, clasandu-se inaintea gadgetului celor de la Palm si dupa modelul BlackBerry al RIM, care detin 13 si, respectiv, 44% din piata, potrivit unui studiu realizat de IDC.
Conform ultimelor studii de piata efectuate, Apple a vandut pana acum aproximativ 4 milioane de iPhone-uri in intreaga lume, iar analistii estimeaza ca vanzarile vor ajunge la sfarsitul trimestrului care se incheie pe 30 iunie la 1,7 milioane de iPhone-uri vandute.
Obiectivul companiei este de a vinde pana la sfarsitul lui 2008 circa 10 milioane de unitati mobile, iar Apple se va ajuta pentru indeplinirea acestui deziderat de intrarea pe piata europeana, in Italia, Spania sau in Tarile Scandinave, dar si in alte zone, precum Australia sau Uruguay, relateaza Busines