Complicaţiile apărute la structura clădirii necesită modificarea proiectului tehnic iniţial şi lucrări suplimentare, pentru care este nevoie de acordul BERD. Proiectul iniţial de modernizare costă 2,2 milioane de euro. Lucrările de modernizare a eurogării CFR Craiova s-au împotmolit la finanţatorul proiectului, Banca Europeană pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare (BERD). Potrivit celor precizate de Oana Brânzan, purtătoarea de cuvânt a Companiei Naţionale a Căilor Ferate Române (CNCFR), constructorul a întâmpinat probleme la structura clădirii, fiind nevoit să modifice proiectul tehnic, fapt pentru care ar fi nevoie de aprobarea finanţatorului. „Complicaţiile neprevăzute apărute la structura clădirii presupun modificarea proiectului tehnic iniţial. Problema este însă că acest proiect nu se poate modifica fără acordul finanţatorului, BERD. Documentaţiile sunt deja trimise, aşteptăm un răspuns“, a precizat Oana Brânzan. Lucrările la staţia CFR Craiova au demarat pe 1 iulie 2005, antreprenor general fiind societatea HF Wiebe GmbH & Co. KG Germania, iar subantreprenor - Cavi Imexco SRL Craiova. Valoarea contractului iniţial, fără zona unde a funcţionat restaurantul „Feroviarul“ (care nu a intrat în prima etapă de finanţare) este de 2,22 milioane de euro, fără TVA.
Problemele Cavi, semnalate de cititori Potrivit CNCFR, lucrările de modernizare sunt finalizate în proporţie de 65%, cea mai mare parte fiind executate în zona mezanin, unde se modernizează sala de aşteptare şi se construieşte o zonă comercială, cu ascensor. Din cele ce putem vedea însă, lucrurile nu par să stea deloc aşa. Ieri la prânz, şantierul Cavi din Gara Craiova era aproape gol. Doar câţiva muncitori admirau schelele pe care nu lucra nimeni, iar peisajul dezolant nu ne dădea deloc impresia că peste 60% din lucrări sunt finalizate. În fine, trebuie spus că mai multă animaţie era pe şantierul Cavi