Cu o investiţie de cel mult 25.000 de euro, întreprinzătorii din oraşele mari pot alege să vândă produse pentru copii şi gravide. Sursa: Răzvan Vălcăneanţu
Născut în 2003 în cadrul lanţului de farmacii Sensiblu, conceptul Miniblu reuneşte astăzi cele mai multe magazine din România cu produse pentru bebeluşi şi copii cu vârste de până la 8 ani. Strategia pe care se bazează conducerea magazinelor Miniblu este că, în acel loc, cumpărătorul poate găsi tot ce are nevoie un copil chiar de dinainte de a se naşte.
Adică, Miniblu comercializează articole pentru gravide, pentru alăptare, cărucioare şi accesorii, hăinuţe şi încălţăminte pentru copii mai mici sau mai mari. În plus, pe rafturi sunt expuse multe jucării: din pluş, din plastic, creative şi educative, locuri de joacă, leagăne, rechizite şi ghiozdane. Nu lipsesc nici cărţile pentru copii, CD-urile şi DVD-urile despre şi pentru bebeluşi, nici produsele pentru baia şi igiena copilului: oliţe, cădiţe, creme, şampon, săpun, ulei etc.
Produsele pentru bebeluşi,la mare căutare
Cu aproximativ un an în urmă, compania a decis să se extindă în sistem de franciză, iar astăzi are deschise deja cinci unităţi francizate. Întreprinzătorii sunt interesaţi să aibă o asemenea afacere datorită faptului că produsele pentru copii sunt mereu căutate, iar investiţia nu este foarte mare. Pe lângă taxa de franciză de 5.000 de euro, care include programe de training cu angajaţii şi manualul operaţional, cei interesaţi de afacere trebuie să mai investească nişte bani în amenajarea magazinului.
Magazinul trebuie să aibă o suprafaţă cuprinsă între 80 şi 150 de metri pătraţi şi trebuie să fie situat în zone comerciale cunoscute din oraşe cu peste 60.000 de locuitori. Pentru ca amplasamentul să capete imaginea Miniblu e necesară o sumă de 12.000- 20.000 de euro, în funcţie de dimensi