Uneori întârzie, alteori îşi mai amână decolarea; câteodată pare prea aglomerat, iar altădată duce de-a valma tot felul de pasageri care se comportă ca într-o rată RATB. Un lucru
Uneori întârzie, alteori îşi mai amână decolarea; câteodată pare prea aglomerat, iar altădată duce de-a valma tot felul de pasageri care se comportă ca într-o rată RATB. Un lucru însă e cert: zborul low cost a câştigat tot mai mult teren în România. Nu mai puţin de nouă companii operează azi pe aeroporturile din ţară: My Air, Blue Air, Wizzair, Sky Europe, Alpi Eagles, Windjet, EasyJet, Germanwings, Ryanair. Iar clienţii par mulţumiţi.
"Sunt mulţumită de serviciile low-cost"
Elenmary Oprescu zboară în Italia din două în două luni cu Blue Air şi consideră satisfăcătoare serviciile companiei: "Sunt mulţumită de sevicile low-cost, deşi mâncarea din avion este destul de scumpă." La zborurile low-cost masa este opţională, dar dacă vrei să mănânci în avion, preţurile ajung ca la un restaurant de lux. "În schimb mie îmi convin preţurile. Dacă-mi cumpăr cu cel puţin o lună înainte plătesc până-n Italia doar taxele de aeroport care sunt în jur de 70 de euro."
Costul biletelor de avion diferă în funcţie de data la care pasagerul şi le cumpără. Cu cât e mai aproape de data zborului, cu atât devin mai scumpe. Elenmary Oprescu spune că a dat 310 de euro pe un bilet dus-întors la Catania, luat cu trei zile înainte. Pentru iulie are bilete deja cumpărate, pentru care a plătit 180 de euro.
"Prefer siguranţa altor tipuri de companii"
Lorena Zevedei călătoreşte şi ea des în străinătate şi din cauza zvonurilor despre companiile low-cost îi este teamă să zboare cu aceste companii."Eu nu folosesc low-cost, de obicei, zbor cu "Swiss". Am auzit nişte zvonuri despre zborurile low-cost întârziate sau anulate. Deşi, în ultimul timp nu au mai fost, totuşi, pre