Eutron, integrator de soluţii pentru optimizarea proceselor din retail, anunţă că tehnologia revoluţionară Shopevolution, de la DATALOGIC, lider mondial în soluţii pentru Identificare Automată a Datelor, este disponibilă şi în România, după succesul implementărilor din câteva ţări vest-europene. După ce cumpărătorul intră în magazin, se identifică, prin intermediul unui card de fidelitate, ca fiind client al magazinului şi are astfel acces la un terminal Shopper A
Eutron, integrator de soluţii pentru optimizarea proceselor din retail, anunţă că tehnologia revoluţionară Shopevolution, de la DATALOGIC, lider mondial în soluţii pentru Identificare Automată a Datelor, este disponibilă şi în România, după succesul implementărilor din câteva ţări vest-europene.
După ce cumpărătorul intră în magazin, se identifică, prin intermediul unui card de fidelitate, ca fiind client al magazinului şi are astfel acces la un terminal Shopper Assistant (SA), pe care îl preia dintr-un stand.
În magazin, clientul îşi face cumpărăturile în mod tradiţional, dar, înainte de a pune mărfurile în coş, scanează codul de bare de pe fiecare produs, cu terminalul SA. Pe ecranul Shop Assistant clientul poate să vadă informaţii despre produs: preţ, cantitate, reduceri, promoţii şi puncte de loialitate, dar şi informaţii despre alte produse.
În plus, Shopevolution afişează pe terminalul SA, în timp real, preţul net final al produselor puse în coş, ceea ce permite clientului să-şi evalueze disponibilitatea de plată.
În timpul deplasării prin magazin cumpărătorul poate primi informaţii despre produse şi propuneri de marketing personalizate, exact în momentul în care trece prin faţa rafturilor în care se află produsele în cauză.
Caracteristica esenţială a tehnologi