GE Money este începând de astăzi brandul sub care vor funcţiona şi comunica Motoractive Leasing, Domenia Credit şi Ralfi, cele trei business-uri achiziţionate de divizia de servicii financiare a General Electric în 2006. Dacă până în prezent, numele GE Money a fost vizibil numai pentru anumite categorii de public precum comunitatea de business, mass media, partenerii sau proprii angajaţi, acum marca va deveni cunoscută şi publicului larg, oameni interesaţi de produse şi servic
GE Money este începând de astăzi brandul sub care vor funcţiona şi comunica Motoractive Leasing, Domenia Credit şi Ralfi, cele trei business-uri achiziţionate de divizia de servicii financiare a General Electric în 2006. Dacă până în prezent, numele GE Money a fost vizibil numai pentru anumite categorii de public precum comunitatea de business, mass media, partenerii sau proprii angajaţi, acum marca va deveni cunoscută şi publicului larg, oameni interesaţi de produse şi servicii financiare.
Brandul GE Money se lansează printr-o campanie ce se va derula în trei valuri de comunicare, corespunzătoare celor 3 unităţi de business: credite ipotecare, credite de consum, leasing auto şi de echipamente. Primul val demarează chiar astăzi şi promovează în presa scrisă, pe TV, online şi PR, unul dintre produsele cheie oferite consumatorilor români: creditul de nevoi personale cu ipotecă.
Simultan se vor derula şi o campanie tactică de proximitate pentru creditul de nevoi personale prin direct marketing şi internet, şi o campanie de imagine în presa scrisă şi în mediul online care targetează comunitatea de leasing (B2B).
Campania de rebranding a GE Money a fost dezvoltată de companiile din grupul Leo Burnett: strategia şi creaţia de advertising – Leo Burnett, activităţile de media buying şi