Clipul difuzat de britanicii de la Virgin Media, în care România era asociată cu imaginea câtorva burtoşi cu lanţuri groase de aur, pare să-i fi marcat pe regizorii care se ocupă cu
Clipul difuzat de britanicii de la Virgin Media, în care România era asociată cu imaginea câtorva burtoşi cu lanţuri groase de aur, pare să-i fi marcat pe regizorii care se ocupă cu transmisia Campionatului European de fotbal.
România a fost încurajată la Zürich de o galerie impresionantă şi civilizată, formată din circa 7.000 de suporteri. Însă cei care s-au ocupat de transmisie nu au oferit prim-planuri cu fete frumoase şi domni respectabili, ci au zăbovit secunde bune asupra unui "cocalar" cu pântecul şi aurul etalate ca la expoziţie. Imaginile au făcut înconjurul lumii în pauza meciului România - Franţa.
În opinia psihologului Dan Lungu, nu neapărat această imagine ar trebui să ne preocupe, ci felul în care au apărut personajele şi lanţurile lor de aur. "Atâta vreme cât nu ştim să eliminăm gunoaiele, avem ce merităm", spune psihologu
Imaginea lansată de Virgin Media a revenit pe retina telespectatorilor din toată lumea la meciul România - Franţa
7.000 de români au făcut galerie naţionalei lui Piţurcă la meciul de luni. Unul dintre ei a ieşit în evidenţă pe arena "Letzigrund"
din Zürich.
Sensibili atunci când vine vorba de imaginea lor în Europa, românii au acum o grijă în plus. Totul a pornit cu puţine zile înainte de startul Campionatului European, când compania britanică Virgin Media a realizat o serie de clipuri cu fiecare dintre ţările calificate la turneul final. Francezii au fost scoşi în faţă cu ajutorul Turnului Eiffel, italienii au apărut cu Colosseumul lor, în timp ce românii au "defilat" cu doi "burtoşi", care leneveau pe plajă, cu lanţuri de aur imense la vedere.
Imaginea revine
La scurt timp după a