CLUBBING Proprietarii celor mai în vogă cluburi de pe litoral mizează pe încasări de sute de mii de euro în această vară. Pentru a-şi atinge ţintele de vånzări, au investit peste trei milioane de euro în modernizarea discotecilor şi au angajat DJ celebri şi trupe internaţionale. Vara, amatorii de distracţie se mută pe litoral. Mamaia este cea mai generoasă la capitolul clubbing, pentru că aici vin cei mai mulţi turişti, gata să-şi cheltuie economiile. Turismul de we
CLUBBING Proprietarii celor mai în vogă cluburi de pe litoral mizează pe încasări de sute de mii de euro în această vară. Pentru a-şi atinge ţintele de vånzări, au investit peste trei milioane de euro în modernizarea discotecilor şi au angajat DJ celebri şi trupe internaţionale.
Vara, amatorii de distracţie se mută pe litoral. Mamaia este cea mai generoasă la capitolul clubbing, pentru că aici vin cei mai mulţi turişti, gata să-şi cheltuie economiile. Turismul de weekend umple hotelurile pånă la refuz, mai ales în vårf de sezon, cånd bucureştenii, şi nu numai, dau buzna în staţiune. Acestea au fost motivele pentru care proprietarul clubului bucureştean Bamboo a decis să facă pasul pe Litoral, deschizånd recent la Mamaia primul club din ceea ce ar putea constitui o viitoare reţea. La Mamaia are însă de înfruntat competiţia celor de la The Office, care au avut ideea de a deschide un club la mare în urmă cu patru ani. Acum, The Office a ajuns să încaseze pe sezon circa 600.000 de euro. Dar Bamboo are ambiţii mai mari: noul club, în care au fost investite 2,5 milioane de euro, va fi deschis nu doar pe durata sezonului estival, ci întreg anul. Ca atare, şi cifra de afaceri pe care mizează Joshua Castellano, proprietarul clubului, este considerabil mai ridicată: două milioane de euro, în primul an de la deschidere. Dacă lucrurile vor merge aşa cum şi-a imaginat, Castellano estimează că investiţ