Producătorul francez intră în lupta din segmentul crossoverelor compacte cu un vehicul proiectat în Franţa, dezvoltat în Japonia şi construit în Coreea, cu reale capacităţi off-road. Cu numai câteva zile înainte de intrarea pe piaţa europeană, oficialii Renault ne-au oferit posibilitatea de a testa capacităţile noului model Koleos, primul crossover din istoria companiei. Pentru unii, este surprinzător să afle că grupul francez consideră acest model drept primul său c
Producătorul francez intră în lupta din segmentul crossoverelor compacte cu un vehicul proiectat în Franţa, dezvoltat în Japonia şi construit în Coreea, cu reale capacităţi off-road.
Cu numai câteva zile înainte de intrarea pe piaţa europeană, oficialii Renault ne-au oferit posibilitatea de a testa capacităţile noului model Koleos, primul crossover din istoria companiei. Pentru unii, este surprinzător să afle că grupul francez consideră acest model drept primul său crossover, având în vedere că, în urmă cu câţiva ani, pe pieţele din Europa era comercializat modelul Scenic RX4, la vremea aceea un adevărat pionier al monovolumelor cu tracţiune integrală. Conform lui Gilles Moncond’huy, directorul comercial pentru zona Euromed, care include şi România, RX4 nu a fost considerat un Sport Utility Vehicle în toată puterea cuvântului, ci o extindere a gamei Scenic, destinată drumurilor neamenajate. Cu toate acestea, în arborele genealogic al noului Koleos se regăsesc şi elemente ale gamei Scenic, ca şi ale lui Renault Mègane şi Nissan X-Trail.
În timpul testului efectuat în munţii Rif din împrejurimile oraşului marocan Fes, genele modelului Nissan au părut a fi cele mai puternice, astfel încât nou-născutul Koleos poate aborda aproape orice tip de teren, graţie inovativului sistem de tracţiune integrală nipon. Abordarea unor pante abr