Deschiderea primei cafenele Starbucks la Bucureşti, anul trecut, a transmis competitorilor aflaţi încă în expectativă mesajul că s-ar putea să rateze o mare oportunitate. Efectul? Coffee Republic a şi aterizat în România. Who’s next? O taxă de franciză de 100.000 de lire sterline, o investiţie de 150.000 de euro pentru amenajări şi mult efort în găsirea angajaţilor potriviţi sunt ingredientele care au ca rezultat inaugurarea oficială, în aceste zile, a primei
Deschiderea primei cafenele Starbucks la Bucureşti, anul trecut, a transmis competitorilor aflaţi încă în expectativă mesajul că s-ar putea să rateze o mare oportunitate. Efectul? Coffee Republic a şi aterizat în România. Who’s next?
O taxă de franciză de 100.000 de lire sterline, o investiţie de 150.000 de euro pentru amenajări şi mult efort în găsirea angajaţilor potriviţi sunt ingredientele care au ca rezultat inaugurarea oficială, în aceste zile, a primei cafenele Coffee Republic la Bucureşti. Compania Krrus Holdings, cea care deţine master franciza pentru ţara noastră, intenţionează ca, până anul viitor, să deschidă încă patru astfel de cafenele. „Prima unitate va fi deschisă în Băneasa Shopping City, unde există şi câte un Coffee Heaven, Nescafe şi Gloria Jean’s”, a declarat, pentru Capital, Imran Aziz, business managerul pentru Coffee Republic în România. „Cred că astăzi, orice locaţie am alege, vom avea concurenţă din plin, fiind înconjuraţi de alte cinci-şase cafenele”, continuă el. Şi, dacă în mod normal această afirmaţie descrie o piaţă aglomerată, când vine vorba de cafenele nu este deloc aşa, toţi concurenţii considerând că în Bucureşti mai este loc suficient pentru nume noi. „Considerăm că există loc pe piaţă pentru competiţie, ceea ce va aduce, cu siguranţă, o mulţime de beneficii consumatorilor, lucru care ar trebui să fie principalul obiectiv al fi