Producătorul de lactate Danone România, parte a grupului francez Danone, a intrat pe piaţa băuturilor răcoritoare necarbonatate proaspete, prin lansarea unui nectar de fructe cu antioxidanţi şi vitamine. Sursa: Rompres
Danfruit este singurul suc din portofoliul companiei franceze şi este produs doar în fabrica din Bucureşti, la ideea lui Jacques Ponty, directorul general al Danone în România. „Este un produs la care lucrăm de doi ani şi jumătate, iar marca a fost dezvoltată integral în România şi există doar aici. Dacă toate lucrurile vor merge bine, el va fi preluat de ţările învecinate şi chiar la nivel european“, a declarat Anca Stroe, senior brand manager Danone România.
Potrivit lui Jacques Ponty, decizia privind lansarea unui produs nelactat şi care pe deasupra nu există în portofoliul companieimamă a fost luată exclusiv de biroul din România. „Ne-am consultat cu colegii noştri de la Paris. Dar lucrăm în formulă descentralizată şi nu trebuie să cerem acordul şefilor mari pentru lansarea unor astfel de produse“, a spus Ponty.
Primii în categorie
Nectarul lansat de Danone face parte din categoria „functional drinks“ - produse cu beneficii pentru sănătate. Potrivit companiei, segmentul băuturilor răcoritoare cu beneficii pentru sănătate este nou în România.
„Nu ţintim o anumită cotă de piaţă, pentru că nu ştim exact dimensiunea acestei pieţe şi cum se va dezvolta ea. O putem privi în comparaţie cu piaţa laptelui proaspăt, ca alternativă de consum la micul dejun“, au afirmat reprezentanţii Danone. Directorul general al Danone România a arătat că şi piaţa sucurilor de fructe, în general, este de dimensiuni reduse în România. „Aveţi impresia că este o piaţă mare pentru că sunt multe magazine, cu multe produse, dar dacă ne uităm la consumul pe cap de locuitor, acesta este scăzut în România la majoritatea