Compania braziliano-belgiana InBev, unul dintre cei mai mari producatori de bere din lume, a anuntat ca a lansat o oferta pentru achizitionarea rivalului sau american Anheuser-Busch, producatorul marcii Budweiser. Oferta se ridica la mai mult de 46 de miliarde de dolari, iar cei de la InBev intentioneaza sa creeze astfel cel mai mare producator de bere din lume. InBev a subliniat ca oferta de 65 de dolari pe actiune reprezinta cu 35% mai mult decat cursul mediu al producatorului am
Compania braziliano-belgiana InBev, unul dintre cei mai mari producatori de bere din lume, a anuntat ca a lansat o oferta pentru achizitionarea rivalului sau american Anheuser-Busch, producatorul marcii Budweiser.
Oferta se ridica la mai mult de 46 de miliarde de dolari, iar cei de la InBev intentioneaza sa creeze astfel cel mai mare producator de bere din lume.
InBev a subliniat ca oferta de 65 de dolari pe actiune reprezinta cu 35% mai mult decat cursul mediu al producatorului american de bere.
Mai mult, reprezentantii InBev au declarat ca in cazul in care tranzactia va fi facuta, nu vor inchide nicio fabrica de bere ce apartine amercianilor.
Fuziunea dintre InBev, care are o cifra de afaceri de 22 de miliarde de dolari si Anheuser-Busch, care are o cifra de afaceri de 14 miliarde de dolari, ar insemna un grup cu o cifra de afaceri de 36 de miliarde de dolari si un volum de vanzari de 460 de milioane de hectolitri de bere.
In prezent, piata berii din lume este impartita intre cei de la InBev, SABMiller si Anheuser-Bush.
Grupul InBev a luant nastere prin fuziunea din 2004 a companiilor Interbrew si AmBev si este cunoscut datorita marcii Stella-Artois.
Cei de la Anheuser-Busch sunt lideri