Ambele autoturisme au propulsoare cu câte şase cilindri, însă modelul german este mai competitiv în privinţa consumului Motoare sportive, tracţiune integrală şi dinamica sport sunt
Ambele autoturisme au propulsoare cu câte şase cilindri, însă modelul german este mai competitiv în privinţa consumului
Motoare sportive, tracţiune integrală şi dinamica sport sunt principalele atuuri atât pentru BMW Z4, cât şi pentru Alfa Spider.
Maşinile decapotabile au avut mereu un loc aparte în sufletul pasionatului de automobile din România. Testul nostru a inclus două modele ale unor mărci recunoscute pe plan internaţional pentru creaţiile "fără acoperiş". Este vorba de BMW Z4 şi Alfa Romeo Spider.
La un prim contact cu Z4, eşti impresionat de formele angulare ale caroseriei şi mai ales de capota cât "Casa Poporului". Ca şi în cazul altor modele BMW "made by Bangle", n-o să zăbovesc prea mult asupra desenului caroseriei.
BMW Z4 face parte din categoria maşinilor "îmi place sau o detest". Interiorul lui Z4 este special croit pentru două persoane şi foarte înghesuit, pentru că reţeta unui GT cam asta este.
BMW Z4, un GT veritabil
Mult spaţiu pentru motor, puţin pentru pasageri şi aproape deloc pentru bagaje. Referitor la bagaje, am rămas plăcut surprins că am avut posibilitatea să încarc două genţi de dimensiuni considerabile. Interiorul lui Z4 este atent lucrat, iar materialele sunt de foarte bună calitate. În BMW Z4, important este să ştii să struneşti herghelia de cai-putere pe care îi ai la dispoziţie.
Nu sunt enorm de mulţi, "doar" 265, însă suficienţi pentru a constata că în România nu ai şosele adecvate pentru asemenea "exemplare". Propulsorul de 3.000 de centimetri cubi are o construcţie care a făcut deja istorie în industria auto.
Şase cilindri aşezaţi în linie şi 265 de cai-putere reprezintă mai mult decât ai nevo