Achizitia Kandia-Excelent de catre compania engleza Cadbury a fost anul trecut cel mai important eveniment de pe piata dulciurilor si snacks-urilor, estimata la 600 de milioane de euro.
Dupa intrarea companiei engleze Cadbury pe piata locala a dulciurilor prin preluarea producatorului Kandia-Excelent, protagonistii principali in lupta pentru primele pozitii pe piata raman multinationalele.
Mai mult, Kraft Foods a inceput in acest an ofensiva pe un segment pe care pana acum nu activa in Romania, cel al biscuitilor dulci, si vede potential pentru intrarea pe categorii noi din piata snacks-urilor dulci. Achizitia Kandia-Excelent de catre compania engleza Cadbury a fost anul trecut cel mai important eveniment de pe piata dulciurilor si snacks-urilor, estimata la 600 de milioane de euro.
Dupa intrarea companiei engleze Cadbury pe piata locala a dulciurilor prin preluarea producatorului Kandia-Excelent, protagonistii principali in lupta pentru primele pozitii pe piata raman multinationalele.
Mai mult, Kraft Foods a inceput in acest an ofensiva pe un segment pe care pana acum nu activa in Romania, cel al biscuitilor dulci, si vede potential pentru intrarea pe categorii noi din piata snacks-urilor dulci.