Sicriul cu sistem de răcire şi cel special pentru gay sunt vedetele celei de-a II-a ediţii a târgului de servicii funerare organizat la Romexpo Prima zi a Salonului Funerar a adunat ieri
Sicriul cu sistem de răcire şi cel special pentru gay sunt vedetele celei de-a II-a ediţii a târgului de servicii funerare organizat la Romexpo
Prima zi a Salonului Funerar a adunat ieri cei mai importanţi producători şi importatori din ţară şi din străinătate. Târgul durează până mâine.
Sloganurile de tipul "Ştim că sunteţi morţi după noi" şi hostessele de la standuri au animat anul acesta Salonul Funerar din Capitală.
Premierele nu s-au lăsat însă aşteptate, astfel că Studio Energia, una dintre firmele participante, a prezentat pentru prima oară în România capacul frigorific pentru coşciug.
Ineditul sicriu are scopul de a menţine trupul neînsufleţit al "clientului" la temperatura de 2 grade Celsius. "Preţul unui astfel de capac frigorific este de 3.600 de euro fără TVA şi se poate monta pe orice tip de sicriu", a explicat Maria Prodan, administratorul companiei.
Constantin Muşetescu, directorul general al Robel Product, compania care şi-a pus la stand sloganul "Nu garantăm locuri în Rai", spune că vrea să aducă pe piaţa de pompe funebre servicii funerare în rate fixe, fără dobândă.
"Acest lucru vine în ajutorul clientului, costul va fi împărţit între firma noastră, serviciile funerare şi instituţia financiară", explică Muşetescu, care a ţinut să precizeze că branşa prestatorilor de servicii funerare este una care are simţul umorului.
Cele mai scumpe coşciuge Robel sunt aduse din Guatemala şi costă 4.000 de lei. Nu a fost uitat nici cel mai bun prieten al omului, câinele, pentru care SC Alex & CO S.A. expune la Salonul Funerar un sicriu care costă între 160 şi 220 de lei.
Sicriu pentru gay
Pointer România a adus la