Lucrările de asfaltare a două dintre cele mai importante artere de circulaţie ale Craiovei au fost sistate din cauza suprapunerii unor proiecte, iar termenul de finalizare a celei de-a treia urmează să fie decalat până în iarnă. Celelalte străzi şi tronsoane raşchetate ar trebui asfaltate până în august 2008, numai că pe unele dintre ele constructorii lipsesc. Şantierul Craiova devine tot mai greu de suportat. După ce au avut de îndurat cea mai amplă decopertare de carosabil din istoria Băniei, craiovenii sunt obligaţi acum să accepte că tronsoane întregi din străzile distruse pentru a fi reparate sunt părăsite sau sunt „gâdilate“ pe ici, pe colo de muncitori care nu-şi găsesc de lucru. Oamenii sunt indignaţi şi spun că nu au mai văzut atâta delăsare. „Pe strada A.I. Cuza e un coşmar: au răzuit asfaltul, au lăsat numai gropi şi şanţuri de două luni şi ceva, iar muncitorii lenevesc toată ziua în jurul câte unui tractor şi tot bibilesc la nişte borduri. Dacă ar fi muncit, cred că făceau până acum trei A. I. Cuza, nu una!“, a arătat Teodor Iancu. „Ai fi zis, cum au început lucrările, că ăştia mănâncă oraşul în două-trei luni. Da’ de unde! Mai văzuşi! Câteodată nu dau cu zilele (constructorii - n.r.) pe la noi, prin Brestei. Nici nu credem că mai vine cineva. Da’ ne-au pus borduri, ce să zic!“, s-a plâns Maria Simion. Răspunzătorii din Primăria Craiova spun însă că lucrările sunt în termen şi că, după grafic, în august 2008 marile artere jupuite - A. I. Cuza, Unirii, Brestei, 1 Mai - ar trebui să arate ca în Vest.
Proiecte încălecate După cum se proiectează şi se lucrează, străzile Craiovei vor fi impracticabile multă vreme. În cazul a două dintre ele, Unirii şi 1 Mai, proiectele de modernizare a carosabilului şi trotuarelor şi de înlocuire a bordurilor s-au ciocnit exact în mijlocul investiţiei de alte proiecte, ale altor unităţi, astfel încât Primăria Craiov