Omul care tine in mana doua centre comerciale in valoare de 220 milioane euro, la Iasi si la Oradea, urmatoarele ca dimensiune dupa cel de la Bucuresti -Baneasa, este fascinat de domeniul dezvoltarii imobiliare pentru ca, spune el, are o componenta puternica de creativitate. Era Shopping Park de la Iasi va fi inaugurat la finalul acestei veri si problema uriasa cu care se confrunta investitorul este cresterea generalizata a preturilor. Nicolae Danciu, director general Omilos Group - dezvoltatorul celor doua centre - vorbeste, in interviul acordat exclusiv HotNews.ro, despre atragerea clientilor, problemele cu forta de munca dar si aspectele estetice pe care le va impune constructiilor.
Rep.: Nord-Estul Romaniei este cea cea mai saraca regiune a Uniunii Europene. A contat acest aspect in conceperea centrului comercial?
Nicolae Danciu: Desigur ca a contat, de aceea au fost alese cu grija "ancorele" (principalele magazine din centru, precum Carrefour si Praktiker, n.r.), in ideea de a crea o imagine de centru accesibil tuturor. Carrefour are o imagine pozitiva in privinta preturilor, Praktiker la fel. Este drept ca e cea mai saraca regiune, dar in acelasi timp se spune ca va avea cel mai mare ritm de crestere economica. Forta de munca se va stabiliza, precum si nivelul veniturilor.
Prin urmare, trebuie sa existe si o forma de a absorbi fluxul de bani! Am stabilit caracterul regional tocmai pentru a largi aria de influenta si de atractivitate.
Rep.: Cum va primi piata proiectul de la Iasi? Care sunt estimarile in privinta vanzarilor si profiturilor?
- Director general Omilos Group (din octombrie 2006)
- Director de Dezvoltare Carrefour (aprilie 1999 - octombrie 2006)
- Absolvent Master in Biologie Celulara si Genetica, Bucuresti
- Absolvent al Facultatii de Biologie, Cluj Carte de vizita - Nicolae Danci