Cannes Lions 2008 a luat startul oficial. Palatul si-a deschis portile pentru delegati, Young Lions si jurnalisti. Intr-o atmosfera colorata si efervescenta, festivalul isi indeamna invitatii sa invete, sa vorbeasca, sa se relaxeze si sa coaca idei geniale.
Wall-Street, cel mai citit cotidian exclusiv online de business din Romania, a lansat un proiect special dedicat Festivalului de Publicitate Cannes: Wall-Street la Cannes Lions 2008.
Proiectul este inedit si reprezinta un demers jurnalistic interactiv conceput si dezvoltat ca un Jurnal de Festival prin intermediul unui blog.
Practic, incepand de astazi, mai mult de 28.000 de reclame vor concura pentru a castiga cele mai ravnite premii ale publicitatii mondiale, iar cititorii din Romania vor fi la curent cu stiri proaspete despre Leii de Aur, dar si cu tendintele prezentate in cadrul seminariilor si conferintelor de presa de la Cannes.
Cannes Lions este evenimentul cel mai important al industriei internationale de publicitate, reunind la un singur loc profesionisti din lumea publicitatii si advertiseri.
Peste 9,500 de delegati din 85 de tari si peste 12.000 de vizitatori iau parte la eveniment pentru a celebra excelenta in creativitate pe toate canalele media, pentru a discuta problemele industriei si a socializa.
Dupa ce in anul 2007 agentiile de publicitate din Romania au "spart gheata" si s-au intors acasa cu primii "Lei" de la cel mai important festival de publicitate din lume, Cannes Lions, anul acesta, la cea de-a 55-a editie a festivalului, vor participa cu 97 de lucrari, fata de 43 anul trecut.
Dintre lucrarile inscrie de agentiile romanesti, cea mai mare crestere a fost inregistrata de categoria "Press" cu 36 de lucrari, fata de 19 anul trecut. Pe locurile urmatoare, ca numar de lucrari inscrise, se afla categoriile "Media" (18 lucrari), "Outdoor" (14 lucrari),