Pretentiile si actiunile micilor afaceristi americani sunt influentate in mod direct de situatia economica, mai ales din cauza faptului ca piata pe care activeaza companiile mici se confrunta tot mai des cu cresteri semnificative de preturi.
Warrillow & Co., companie ce ofera servicii de consultanta in marketing, a chestionat un numar de 2.036 de intreprinderi mici din Statele Unite (cu mai putin de 100 de angajati) pentru a afla care sunt asteptarile si nevoile pe care le au acestea cand trec printr-o perioada economica riscanta si greoaie.
Astfel, circa 60% dintre respondenti au fost de parere ca, in urmatoarele trei sau sase luni, volumul real al bunurilor si/sau serviciilor de larg consum va ramane la fel sau, in cel mai rau caz, va scadea.
Din acest motiv, cei de la Warrillow prezinta 12 recomandari care vin in ajutorul acestora.
1. Alege cele mai bune medii de promovare: Studiul realizat de consultantii in marketing de la Warrillow a relevat care sunt categoriile de media spre care s-au indreptat antreprenorii pentru a beneficia de vanzari ridicate in lunile care urmeaza. Astfel, majoritatea au declarat ca publicatiile specializate pe anumite industrii, precum si jurnalele locale de business sunt favorite, urmate de revistele Entrepreneur, Inc. si Wired, de ziarele locale si de Wall Street Journal, de radio-uri sau de anumite medii web, cum sunt msnbc.com, craigslist, ebay sau LinkedIn.
2. Pozitioneaza-te ca agent de vanzari: Cum poate un produs sau un serviciu de-al tau sa mareasca nivelul vanzarilor in cadrul unei companii mici? Daca nu poate, atunci cauta-i un partener care sa faca acest lucru.
3. Condu in asa fel incat sa generezi modele potrivite: Warrillow le propune companiilor sa analizeze comportamentul consumatorilor, astfel incat sa se poata identifica potentialii clienti pe care ii poate avea o anumita firma.