LECŢIE DE COMPETENŢĂ ● Cultură, marketing, planning artistic şi strîngere de fonduri
John F. Kennedy Center for the Performing Arts, una dintre cele mai importante instituţii de cultură din SUA, exportă anul acesta şi în România performanţa americană în domeniul managementului în artă. Michael M. Kaiser, directorul Centrului Kennedy, ne-a vorbit despre cum poţi promova artele, în aşa fel, încît oamenii să-şi dorească să se implice în susţinerea şi în dezvoltarea culturală a propriei ţări.
LECŢIE DE COMPETENŢĂ ● Cultură, marketing, planning artistic şi strîngere de fonduri
John F. Kennedy Center for the Performing Arts, una dintre cele mai importante instituţii de cultură din SUA, exportă anul acesta şi în România performanţa americană în domeniul managementului în artă. Michael M. Kaiser, directorul Centrului Kennedy, ne-a vorbit despre cum poţi promova artele, în aşa fel, încît oamenii să-şi dorească să se implice în susţinerea şi în dezvoltarea culturală a propriei ţări.
Cu ce ocazie aţi venit în România?Michael M. Kaiser: Mă aflu pentru prima oara în România şi m-am întîlnit deja în cadrul unei recepţii cu ministrul Culturii, dar şi cu alţi reprezentanţi ai unor importante instituţii culturale, cum ar fi directorul Operei, al Muzeului Naţional şi Muzeului "George Enescu", directori ai unor teatre, în total au fost prezente aproximativ 50 de persoane, prilej cu care am discutat despre posibilitatea de a preda în România un curs de management în artă.
Este pentru prima dată cînd John F. Kennedy Center for the Performing Arts (Centrul Cultural Kennedy ) încearcă să pună bazele unei colaborări cu instituţii culturale din România? Am prezentat artişti români şi pînă acum, dar de această dată încercăm să strîngem relaţiile. De cîţiva ani buni predau în mai multe ţări managementul în artă, iar acum dorim să