„Pilotul“ Tariceanu vrea sa aseze Romania pe harta puterilor auto europene. Daca Mitsubishi sau Daimler nu vor investi la noi, sunt putine sanse sa ajungem din urma Cehia sau Slovacia.
Mitsubishi, Audi, Daimler sau Peugeot sunt doar cativa dintre gigantii auto la nivel mondial care testeaza Romania pentru a-si deschide fabrici aici. Daca Daimler vrea sa produca masini - modele A Klasse si B Klasse, Mitsubishi are planuri doar pentru o fabrica de motoare.
Chiar daca guvernul s-a precipitat sa anunte venirea unor investitori mari la noi, producatorii auto nu au pus inca Romania pe harta tarilor atractive pentru deschiderea unor fabrici. Mitsubishi, Peugeot- Citroën sau Daimler au anuntat ca iau in calcul si „destinatii“ precum Turcia, Polonia sau Ucraina.
Principalele detalii care vor fi decisive in alegerea amplasamentului vor fi costul fortei de munca si pretul terenurilor disponibile pentru construirea unei fabrici, sustin analistii. O alta oportunitate pentru Romania ar putea fi scoaterea unor fabrici la privatizare, dupa modelul Daewoo Craiova, preluata in toamna de Ford.
Integral in Evenimentul Zilei „Pilotul“ Tariceanu vrea sa aseze Romania pe harta puterilor auto europene. Daca Mitsubishi sau Daimler nu vor investi la noi, sunt putine sanse sa ajungem din urma Cehia sau Slovacia.
Mitsubishi, Audi, Daimler sau Peugeot sunt doar cativa dintre gigantii auto la nivel mondial care testeaza Romania pentru a-si deschide fabrici aici. Daca Daimler vrea sa produca masini - modele A Klasse si B Klasse, Mitsubishi are planuri doar pentru o fabrica de motoare.
Chiar daca guvernul s-a precipitat sa anunte venirea unor investitori mari la noi, producatorii auto nu au pus inca Romania pe harta tarilor atractive pentru deschiderea unor fabrici. Mitsubishi, Peugeot- Citroën sau Daimler au anuntat ca iau in c