Numarul de accidente in care au fost implicate motociclete, motoscutere si mopede a crescut cu 20% in primele cinci luni ale acestui an fata de perioada similara a anului trecut. Anul acesta, cele peste 300 de accidente s-au soldat cu patru decedati si 382 de persoane ranite, in crestere cu 52%.
In aproape jumatate dintre accidente, au fost implicati motociclisti, urmati de conducatorii de mopede si motoscutere. In 54% din cazuri, vinovatia le-a apartinut celorlalti participanti la traficul rutier, in cea mai mare parte conducatori auto si pietoni. Cauzele cele mai frecvente au fost: neasigurarea la schimbarea directiei de mers, neacordarea prioritatii de trecere si traversarea neregulamentara a pietonilor.
La nivelul Capitalei, in primele cinci luni ale lui 2008 s-au produs 1.900 de accidente rutiere in care au decedat 45 de persoane, iar peste 2.000 au fost ranite.
Numarul de accidente in care au fost implicate motociclete, motoscutere si mopede a crescut cu 20% in primele cinci luni ale acestui an fata de perioada similara a anului trecut. Anul acesta, cele peste 300 de accidente s-au soldat cu patru decedati si 382 de persoane ranite, in crestere cu 52%.
In aproape jumatate dintre accidente, au fost implicati motociclisti, urmati de conducatorii de mopede si motoscutere. In 54% din cazuri, vinovatia le-a apartinut celorlalti participanti la traficul rutier, in cea mai mare parte conducatori auto si pietoni. Cauzele cele mai frecvente au fost: neasigurarea la schimbarea directiei de mers, neacordarea prioritatii de trecere si traversarea neregulamentara a pietonilor.
La nivelul Capitalei, in primele cinci luni ale lui 2008 s-au produs 1.900 de accidente rutiere in care au decedat 45 de persoane, iar peste 2.000 au fost ranite.