Una dintre misiunile noului primar, Sorin Oprescu, va fi sa vegheze la respectarea termenelor de finalizare pentru proiectele Primariei, in curs. Una dintre cele mai importante tinte a fostei administratii bucureste o reprezinta Pasajul Basarab. Lucrarile pentru aceasta constructie, care ar trebui sa fluidizeze traficul din zona, sunt programate sa se finalizeze in anul urmator.
In prezent, zona dintre Gara Basarab si hypermarketul Orhideea, care se intinde pana in Grozavesti, arata ca un santier traficat de masini: claxoane, viraje periculoase ale masinilor si pietoni care traverseaza strazile “la risc”.
Aparatele si masinile constructorilor contribuie si ele cu huruituri peste zgomotul de trafic rutier. Muncitorii grupati in echipe par sa lucreze de zor. O bucata din ceea ce urmeaza sa fie Pasajul suprateran Basarb a fost deja inaltata – cam 200 de metri. Constructia, care va fi inalta de 28 de metri, va porni din intersectia Bulevardului Nicolae Titulescu cu Strada Alexandru Ioan Cuza si va reveni la sol pe soseaua Grozavesti.
Se va intinde pe o lungime de aproape 2 kilometri, si va costa minimum 178 de milioane de euro. Scopul proiectului este acela de a fluidiza circulatia in zona Garii de Nord, una dintre cele mai aglomerate din Bucuresti. In plus, la acea vreme, fostul primar promitea ca pasajul aduce peste 1500 de locuri de munca pe perioada executiei si aproximativ 50 de posturi permanente, pe timpul exploatarii pasajului Basarab. Lucrarile pentru aceasta constructie se vor incheia in anul 2009. Constructia a fost demarata acum aproape doi ani, pe 17 noiembrie 2006. Una dintre misiunile noului primar, Sorin Oprescu, va fi sa vegheze la respectarea termenelor de finalizare pentru proiectele Primariei, in curs. Una dintre cele mai importante tinte a fostei administratii bucureste o reprezinta Pasajul Basarab. Lucrarile