Operatorul UPC Romania, care isi disputa cu RCS& RDS pozitia de lider pe piata de servicii de cablu TV (CATV), a lansat la nivel national o campanie prin care reduce tarifele cu pana la 33% pentru clientii noi sau pentru clientii existenti care contracteaza un nou serviciu al companiei, in incercarea de a-si extinde si conserva cota de piata. Pe durata unui an de zile, cea mai puternica reducere cumulata a facturii UPC in cadrul acestei campanii este de 150 de lei (41 de euro).
UPC reduce preturile doar pentru clientii care semneaza un contract pe un an de zile cu operatorul si care aleg unul din cele doua pachete de servicii care se afla pe un palier superior de preturi (Medium si Large). Toate serviciile furnizate de UPC sunt impartite in trei categorii, respectiv Small, Medium si Large - diferentele dintre acestea fiind date de factori precum numarul de posturi TV, viteza de acces la internet etc. Campania de reduceri UPC este valabila pana la finele lunii iulie si este accesibila pentru oricare din serviciile de internet, telefonie sau pachetele 3 play (care includ serviciile CATV, internetul si telefonia).
Aflata intr-o competitie dura cu RCS&RDS si Romtelecom, UPC Romania a inregistrat anul trecut cresteri mai mici decat cei doi rivali pe internet si telefonie si a inregistrat scaderi ale portofoliului de clienti pe televiziune.
UPC incearca sa stimuleze astfel cresterea pe telefonie si internet, in conditiile in care infrastructura deja dezvoltata de cablu si fibra optica i-ar permite sa ofere serviciile pentru un numar semnificativ mai mare de utilizatori.
Astfel, UPC avea in martie circa 210.000 de clienti pentru serviciile de acces la internet, dar infrastructura i-ar permite operatorului sa ofere internet pentru 1,45 milioane de gospodarii. In cazul serviciilor de telefonie numarul de clienti era de circa 115.000, in timp ce num