Managerii romåni sunt la mare căutare în reţeaua internaţională a producătorului ceh de suplimente alimentare Walmark. După ce au construit cu succes, pornind de la zero, filialele din Romånia şi Bulgaria, ei se pregătesc să cucerească Vestul. Numirea unui romån în funcţia de director general al filialei unei companii ceheşti în Romånia este o mişcare naturală, iar prezenţa unui alt romån în fruntea filialei din Bulgaria nu este deloc ieşită di
Managerii romåni sunt la mare căutare în reţeaua internaţională a producătorului ceh de suplimente alimentare Walmark. După ce au construit cu succes, pornind de la zero, filialele din Romånia şi Bulgaria, ei se pregătesc să cucerească Vestul.
Numirea unui romån în funcţia de director general al filialei unei companii ceheşti în Romånia este o mişcare naturală, iar prezenţa unui alt romån în fruntea filialei din Bulgaria nu este deloc ieşită din comun. Însă oferirea, tot unor romåni, a fotoliilor de directori generali ai filialelor din ţări occidentale, precum Franţa şi Spania, este o premieră a companiei Walmark.
„Cehii nu sunt foarte încåntaţi de relocări, indiferent de pachetele şi de condiţiile care li se oferă. Le place ţara lor“, prezintă Horia Vîlcu, cel care a fost recent numit la conducerea Walmark Franţa, unul dintre motivele care au stat la baza promovării lui în această poziţie. Pe de altă parte, a contat mult faptul că subsidiara din Romånia este cea mai dinamică companie din grup şi singura care an de an îşi îndeplineşte obiectivele 100%, sau chiar le depăşeşte. „Am dovedit în ultimii ani o constanţă, ne-am făcut un nume bun în faţa cehilor şi de aici vine probabil aprecierea pentru responsabilii locali“, adaugă Vîlcu. De numele lui se leagă construirea în Romånia a unei companii ce ţinteşte, anul acesta, o cifră de afaceri de 20 de milioane de euro. În dezvoltarea acestui model de business