Avem aici un Renault, un Ford, nu putem avea toţi constructorii din lume. Cu aceste vorbe a explicat, ieri, premierul Tăriceanu pierderea finalei la campionatul "investiţie Mercedes de 800 de
Avem aici un Renault, un Ford, nu putem avea toţi constructorii din lume. Cu aceste vorbe a explicat, ieri, premierul Tăriceanu pierderea finalei la campionatul "investiţie Mercedes de 800 de milioane de euro".
Câştigătoarea investiţiei a fost desemnată Ungaria, care a oferit facilităţi fiscale, sprijin pentru pregătirea personalului şi subvenţii, după cum a declarat premierul maghiar, Ferenc Gyurcsany.
Coincidenţa face ca, tot ieri, guvernul de la Bucureşti să anunţe că reglementările privind stimularea investiţiilor - care vizează acordarea de facilităţi şi ajutoare de stat în mai multe sectoare - vor fi promovate, săptămâna viitoare, prin ordonanţă de urgenţă. Mercedes n-a mai avut, se pare, timp să vadă "noutăţile".
Aşa cum n-a mai avut timp să-i aştepte pe români să construiască şi ei o autostradă care să-i lege de pieţele din Vest.
România a pierdut la graniţa de Vest o investiţie germană de 800 milioane de euro perntru producţia de automobile
Oficialii români au spus hop înainte să sară Mercedes cu investiţia. Nemţii ar fi vrut însă mai puţine vorbe din partea românilor şi mai multe fapte, eventual autostrăzi.
"Viitoarea uzină de la Kecskemet oferă cele mai bune perspective de afaceri. Zona îndeplineşte toate cerinţele calitative şi cantitative necesare pentru producţia de automobile Mercedes-Benz", a declarat ieri directorul operaţional de la divizia Mercedes-Benz Cars, Rainer Schmückle.
Cu această declaraţie, gigantul auto Mercedes a pus punct speculaţiilor privind amplasamentul noii uzine de asamblare a modelelor Clasa A şi B - va fi în Ungaria, în oraşul Kecskemet, la circa 160 de km de